Ankara avukat

Sincan Avukat

Sincan avukat arayışlarınızda Ankara avukat bürosu olarak sizlerin savunmasını en profesyonel şekilde gerçekleştiriyoruz. Sorumluluklarımızın farkındayız ve sizleri en doğru şekilde savunmanın gururunu taşımak isteriz. Sizlerin hangi alanda bir savunma gereksinimiz bulunuyor? Bununla alakalı olarak Ankara avukat bürosu olarak bizlerle iletişime geçtiğiniz taktirde sizlere alanında uzman olan avukatlarımız Sincan avukat arayışınız için iletişeme geçecektir.

1136 Sayılı Kanunda ‘kamu hizmeti ve serbest meslek faaliyeti’ olarak tanımlanan hukuk mesleği, esasen hukuki uyuşmazlıkların ve davaların yasal çözümünü sağlayan kişileri temsil etmektedir. Mesleki yükümlülükler bu başlıklar altında özetlenebilir.

• Davaların kovuşturulmasına ilişkin prosedürlerin uygulanması ve tamamlanması.
  • Talep üzerine ilgili hukuki konularda hukuki görüş bildirmek.
  • Kurumun çıkarlarını korumak, uyuşmazlıkları önlemek, antak kalma ve sözleşmelerin bu ilkelere uygun olarak sonuçlandırılmasını sağlamak için yasal tedbirler almak.
  • Taslak sözleşme ve şartnamelerin incelenmesi, kuruluş ile üçüncü taraflar arasındaki uyuşmazlıklara ilişkin hususlar ve hukuki görüşün bildirilmesi.
  • Yasal işlemler dava dosyası süreçleri ilgili iş ve işlemleri yürütmek

Avukat Olmak İçin Gerekenler Nelerdir?

ankara avukat 2

Ankara avukat bürosu olarak sizlere merak ettiklerinizi cevaplamak adına içeriğimize devam ediyoruz. Türkiye’de avukat olarak çalışmak istiyorsanız, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmalısınız. Bu kişilerin hukuk diplomasına sahip olmaları beklenmektedir. Aynı zamanda stajını avukat olarak tamamlanması ve bitirmesi bunun belgesini alınması gerekmektedir.

• Bunlar mesleğe engel olanlardır.
  • Kasıtlı bir suç olarak devletin güvenliğine karşı işlenmiş suçlar.
  • iki yıl kadar hapis cezası almak.
  • Anayasal düzene karşı işlenen suçlar.
  • Zimmete para geçirme, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, kötüye kullanma, hileli iflas, teklif, görevi kötüye kullanma, para aklama ya da kaçakçılık.

Avukatlık Mesleği Neden Önemlidir?

Modern bir toplumda yaşayan insanlar olarak, herhangi bir temel ihtiyaç gibi, gerekli olmasa da, hukuk ve kişinin kendini savunması da bazı durumlarda en temel ihtiyaçlarımızdan biridir. Kanunsuz bir toplum hiçbir zaman düşünülemez. Bununla birlikte, yasaya erişim, herhangi bir bilim alanında olduğu gibi teknik bilgi gerektirir.

Hukuk mesleği, Avukatlar Kanunu’na göre kamu hizmeti ve bağımsız faaliyet statüsüne sahip nadir mesleklerden biridir. Bir avukat hem görev hem de özgür bir meslektir. Avukat yargının üç sütunundan birini temsil eder.

Bir avukatın mesleği, bireyin hakkını tüm güçlerden korumaktır. Kimi zaman çok büyük görünen şirketlerin önünde yalnız bir işçinin hakları, kimi zaman da gençliği yetkililerin önünde haksız yere kaybedilen bir gencin sesi.

Sincan avukat arayışlarınıza bu ölçüde cevap veriyoruz.

Neden Avukata İhtiyaç Var?

Sincan avukat arayışlarınız neden mi bir avukata ihtiyacınız var? Herhangi bir durumda açmak istediğiniz bir dava veya size açılan bir davada haklarınızı Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarına uygun bir şekilde savunmak isterseniz sizlerinde bir avukata ihtiyacı olacaktır.

Bununla birlikte, her alanda kendi geliştirmiş uzman Avukatlar vardır. İletişime geçtiğiniz taktirde sizlere dava dosyalarınız nasıl bir yol izlemeniz gerekir? Hukuki haklarınız nelerdir? Hangi durumlarda hangi haklarınız doğar? Hangi durumlarda hangi haklarınız düşer? Bunları bilerek durumun bilincinde ilerlemek sizlere güven verecektir.

Alanında danışacağınız profesyonel bir avukat davanın süreci boyunca sizlerin hakkını savunur. Bu süreç de nasıl bir yol izleneceği sizlerin Avukatınız ile her durumu açık bir şekilde istişare etmeniz durumunda hukuken sizleri savunması olağandır. Sizin bu süreç içerisinde hukuken tüm haklarınızın en doğru şekilde savunulması adına yapmanız gerekenler neler mi? Bu süreç de Sincan avukat ihtiyaçlarınızda her zaman yanınızdayız.

Öncelikle alanında uzman bir Avukat ile anlaşmanız. Diğer husus ise dava dosyası içeriğinde gerekli olacak tüm detayları Avukatınız ile paylaşmanız olacaktır. Bu durumda hukuken tüm haklarınızın sizler ile kavuşması en olası seçenek haline gelecektir.

ankara avukat burosu

Dava Dilekçesinde Bulunması Gerekenler

• Dava açacağınız mahkemenin adı
  • Ad, soyad, TC kimlik numarası, adres
  • Karşı tarafın adı (davalı), soyadı (unvan ise kurumun adı), TC kimlik numarası, adresi
  • Lütfen başvurunuzda aşağıdaki noktaları mümkün olduğunca açık ve kesin olarak belirtin
  • Davanız, varlıklarınızın bulunduğu durumlarda davanın değeridir
  • Davanın açılmasının nedeni
  • İsteğiniz (elde etmek istediğiniz sonuç)
  • Yasal dayanaklarınız E. Kanıtlarınız
  • Başvurunuzun arkasına kanıt sırasını ekleyerek tüm kanıtlarınızı yazın
  • Başvurunuzun ekinde sıra numarasını gösteren elinizdeki kanıtları sunun
  • Elinizde olmayan kanıtları nereden alacağınızı yazın
  • Davanın gerçekleştiği tarih ve bunu öğrendiğiniz tarih
  • Ve eğer öyleyse, o zaman dava ile ilgili bir dava.

Avukat Tutmak Şart Mı?

Sincan avukat arayışlarınız için avukat şart mı? Hayır, bir avukat tutmak kesinlikle mecbur değildir. Bir avukatın size yardım edebileceğini asla unutmayın fakat bu şart olduğu anlamını taşımaz. Yasal ve usul konularını bildiğinizden emin değilseniz, bir avukata başvurun. Mali durumunuz avukat tutmaya uygun değilse, “Adli Yardım” kapsamında avukat atanması için başvuracağınız baroya başvurma hakkınız olduğunu unutmayın.

Bu alanda dava dosyalarınızı sorgulamak için www.turkiye.gov.tr/davalarim adresini kullana bilirsiniz.